Vége kijött a hivatalos álláspont, az ASUS végre kitalálta, mit nyújt az eee900 azon brit vevői számára, akiknek a régi, 4400 mAh-s aksiból jutott. A hanyag eleganciával special summer promotion-nek keresztelt eljárás kiborító a tisztelt brit vevők számára, de én, magyar fogyasztó csak legyintek, sőt, örülök, hogy nem a 'na és?' választ kaptuk.
1. Elérhető egy új BIOS update, mellyel állítólag további 30 percet nyerhetünk. Gondolom, ha nem használjuk sem a wifit, sem a memóriát, a képernyőt és a hangokat kikapcsoljuk, és a tasztatúrához sem nyúlunk.
2. Július 1-től, -amíg a készlet tart- 29 fontért hozzájuthatunk a bónusz elemhez. Én vélhetőleg emellett fogok dönteni.
3. Ha postai úton visszajuttatjuk a régi telepet az Asus Support Center számára, akkor 10 fontért kiküldik nekünk az újat, 5 munkanapon belül, a postázási időtartamon túl. Elvileg ez a legklafább, nade a részletek itt a legmacerásabbak. Először is fel kell hívni a supportot, ügyintézési számot kell kérni telefonon. Ezzel regisztrálni, majd elpostázni a régi aksit. A postaköltséget a feladó, azaz én állom. Ha nem érkezik meg a csomag, akkor buktam. Ha megérkezik, akkor felhívnak, bediktálom a hitelkártyám számát, ahonnan ők levonják a 10 fontot. Utána ők elküldik az új aksit, ami a Magyar Posta szokásait ismerve ismét elveszhet. Valamint az egész akció alatt - mely június 23-tól július 31-ig, illetve a készlet erejéig tart - a gép aksi nélkül kell, hogy menjen.
A Briteknél így megy. Egy rövid b*#&@t hadd engedjek meg magamnak!
If customers are interested in the paid battery upgrade service for the eeePC 900 (8.9”LCD panel), customers can call the ASUS UK service help desk at 0870 1208340
Then customers will be given a case ID number to register the RMA information in ASUS RMA website, then customers will be given an RMA number to return the original 4400mAH battery to the ASUS service centre in UK. Customers will ship the original 4400mAH battery to ASUS service centre in UK at customers’ own costs.
After receiving the original battery pack from customer, the ASUS service centre in UK will get in contact with customer on the phone to get the credit card details. ASUS service centre in UK will accept only credit cards for payment (therefore the cheque, bank transfer payments will not be accepted.)
Customers will pay £10 (VAT included) for this paid battery upgrade service. Then ASUS service centre will ship a new 5800mAH battery to customer at ASUS’s costs. The turn around time is expected to be around 5 working days, excluding the transportation time from customer to ASUS service centre, and the transportation time from ASUS service centre to customer. It also depends on if ASUS service centre receives the customer’s credit card payment smoothly.