HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2010.06.08. 17:11 madbal

lejárt a garancia

Címkék: microsoft eee vallomás azéjben

a blog nagyjából behalt, lejárt a két éves garancia. de nem bánom, a netbukokról épp elegen írnak mindenhol, meg a tabletekről. búcsúzóul. a kisgépem még mindig használatban van. 

a képernyője kicsit színhibás egy sávban: a fiam tabletnek nézte, pedig nem az. de nem zavaró. a bal oldali klikk tragikus szintre süllyedt, így csak egér bedugásával tudok rendesen kattintani, vagy kétszer ütöm a tapipadot. de minden más gépet egérrel használok, a tapipad nekem kín. az aksija nagyjából másfél éve kimúlt. kb 65-70 percig bírja teljes feltöltés mellett. mentségére legyen: a nagynoteszgépem aksija is pont ennyi ideig megy, de az egy dell latitude.

az oprendszert leváltottam xp-re. még pár hónappal ezelőtt is a xandros volt fenn, de aztán jött a firefox 2.0 támogatás megszünése, az új flashplayer, és megannyi böngészős frissités, amit nem tudtam xandros alatt megtenni, mivel a telepitöcsomagokat ők sem frissitik. az ubuntu és társai kiestek: mindenki atomra fejleszt, az enyém meg még régi celeronos. tehát maradt az xp, amit a jelek szerint jól belőttem. hónapok óta semmi baj vele, ragyogóan működik. ragyogóan.

szóval még mindig szeretem, még igy, a hibáival együtt is a közepesnél jobb osztályzatot érdemel. két év után is jó választásnak tűnik.

non plusz ultra: az élet úgy hozta, hogy k-nek is új gép kellett. nem akart már 3kilós monstrumot, irodai munkájához jó neki az atomhajtás, viszont 10"-nál nagyobbat kivánt. sőt, 11-nél is. sőt, 12-nél is. de 13-nál kisebbet. Igy aztán végül ő is eee mellett döntött, a 1201HA-t választotta (olyan hétórás aksival, hogy döbbenet). Ő választotta. Nem én. Ő. Pedig nem is próbáltam tériteni.

Ezzel a blog bezár. Lejárt a kétéves garancia.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr872066100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hlev 2010.06.26. 14:09:10

próbáld kia meegot
meego.com/ nekem bevált és gyors
süti beállítások módosítása