Tudtuk, hogy eljon a pillanat, mikor lehajtjuk fejunket, elmorzsoljuk a konnycseppet, s meggyászoljuk, mint az utolsó Dudu WV bogarat, Trabantot, Ikarus buszt, tudtuk, hogy vége lesz. Nade a piacra dobás után alig 2 hónappal? Ez kicsit gyors nekem, még ha értem is, hogy eros a verseny, koncentrálni kell a 901-es sikerére, mely szebb is, jobb is, meg kulonben is. Egy korai erectus a gépem, de lehet, hogy neanderthalensis: a 900-as gyártásának befellegzett, mielott még megjelenhetett a Kárpát-medencében. Bár az olaszok szerint nem így lesz, és paralell futhat a nagyon kicsi 701-es széria, a tágasabb fapados 900, és a vezetonek szánt 901-es. Gondolom, mint a budai Skálában: amig a készlet tart. És akkor még nem beszéltunk a 10"-os eeekrol.
(Ennél csak az msi tolja durvábban: még nem is kapható, de már a kovetkezo generációs windet ígérik, 2009 elso negyedévében jon ki, bemutató 2009. január, Las Vegas. Még vékonyabb, még csinosabb, még Atomabb.)
(Ennél csak az msi tolja durvábban: még nem is kapható, de már a kovetkezo generációs windet ígérik, 2009 elso negyedévében jon ki, bemutató 2009. január, Las Vegas. Még vékonyabb, még csinosabb, még Atomabb.)