HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2008.04.27. 17:20 madbal

Igényeim

Címkék: vallomás azéjben

Az egész úgy indult, hogy hűséges társam, a majdnem hároméves LG LS-50-em megadta magát egy primitív elektromágneses pulzusbombának, és kiégett az alaplapja. Rövid nekrológ: hibátlan, készülék volt, tényleg, bírta a strapát, én meg nyűttem, viszont a tápegysége nem tudott mit kezdeni a földeletlen dugókkal és az elektromos hálózat abnormális ingadozásaival. Imádtam, na, pont nekem való volt (2.7kg, 512MB RAM, DVD-író, wifi, 60GB HDD), csak a beépített mikrofont hiányoltam belőle.

Maradt az igény, hogy új laptop kell. Sajnos, egy ilyen malőr nem volt betervezve, ezért anyagi források is csökkentebbek, nagyjából száz-százharmincból kellene megúszni a dolgot. Jó, lehet hitelre is, de ezt annyira nem szeretném, de van az a készülék, amiért zálogba adom a vesémet.

Egy laptop számomra kommunikációs és szórakoztató eszköz. Elsősorban dokumentumokat írok rajta, interneten böngészek, levelezek. Szeretek zenét is hallgatni közben, inkább fülessel. Jó, ha egy bulin is rá lehet kötni erősítőre és onnan zúzni. Néha megnéznék rajta divx videót, ilyenkor lehet, hogy kikötném monitorra. Jó lenne, ha minimális szinten lehetne rendezgetni, javítgatni a digitális képeimet. Nagyon fontos, hogy minél ügyesebben támogassa a skype-olást. Azaz (Open)Office, Opera, AcrobatReader, Winamp 2.9, DivXplayer, IrfanView, Skype vagy klónjai fussanak rajta. Méretben legyen minél könnyebb, felbontásban tudjon legalább 1024-et. Nincsenek nagy igényeim, na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr21458104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása