HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2008.11.27. 21:35 madbal

linuxtalan filipínók

Címkék: microsoft linux oprendszer eee továbbiak

A liliputing írja, hogy a Fülöp-szigeteken megszüntetik a Xandros-hajtotta eee-k forgalmazását. Pedig pont úgy tűnt, hogy az eee-k a könnyített felületükkel igazi alternatívát kínálnak a hétköznapi felhasználónak is, akik azután elgondolkodhatnak azon, hogy a házi PC-n a sufnituningolt, hamisított licensz miatt nem frissített biztonságú XP-t lecseréljék mondjuk egy ubuntura, de legalábbis openoffice-t tesznek fel.

Erre -mivel a Távol-keleten csekély érdeklődést tapasztalnak a nagyobb háttértárral rendelkező, de nem windows-os opció iránt- nincs több Xandros. Sőt, az új eee top-ok is már XP home-mal érkeznek, ráadásul a Xandrosból ismert easy mode egy xp-sített változatával. (Az eee top-ról lesz még szó, türelem.)

Pedig az eee linux praktikus, tényleg gyorsabban indul, na meg mókásabb is. Bár azzal, hogy létrehoztam rajta az advanced mode-ot, és újabb mediaplayert installáltam rá, így némileg megkavartam az easy mode beállításait és néha lázadozik. Nagyon ritkán lefagy a firefox egy túlanimált oldalnál, vagy a hang halkul le érthetetlen módon, de egészen biztos vagyok benne, hoyg egy 12 perces full reinstall után helyrerázódik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr52792178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása