HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2008.06.14. 19:21 madbal

megérkezett

Címkék: 900 eee

És igen, pár napja megérkezett hazánkba akciós áron a 900-as eee, épp pár nappal a 901-es nyugat-európai bevezetését megelőzően, szétszórva fukarmód a maradék készleteket az amúgyis gyenge aksit lezabáló Celeronnal felvértezett 9"-os piacvezető netbookokat.

A boltban összefutottam egy rendkivül barátságos, középkorú (tuti-hogy-sztakis volt) úrral, s magázódó beszélgetésünkben rögtön ki is faggattam, exklúzive a nyájas olvasó számára, hogy ő mégis mire használja. Nos, alanyunk rendszerfejlesztőmérnök mindennapos munkatársként használja a 701-est, mégcsak nem is a 900-at: archiválásra, dokumentációra, kvázi jegyzőkönyv vezetőnek. Elsősorban a könnyű tömege miatt döntött az eee mellett, és elmondása szerint pár évig ki is fog tartani mellette, egészen addig, mig az aksik nem birják majd 7-8 órán át, mint egy mobiltelefon. Ő is csak a partszélről figyeli majd, ahogy a 901-es beveszi a piacot, s drukkol az eee-nek, s kacsintottunk egymásra, eee-sek egymás között, durvább mint a sima linuxerek vagy mekesek. 

Jaéshogy, ő ű ö ü ? Merthogy felraktam rá az xp-t, hasit is, csak hosszú i-t nem lelem, meg van egy komoly baja is az xp installomnak, de ezt majd máskor, most zárom az operaablakot, innen az eee-ről.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr55520782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobb 2008.06.16. 19:06:39

ÓÓ én már tegnap megvettem mikor megláttam áááőőőúúúíííüöóüííííí szal a magyar billis jó.

bull 2008.06.16. 21:16:15

Ejj ecsém, nem leled a hosszú í-t? Meg a nagy Í-t sem? Elárulom: AltGr+j = í, AltGr+i = Í
bull

madbal 2008.06.16. 21:55:21

Bull, annyi áldás szálljon rájad!

bull 2008.06.18. 21:27:11

Na, működik ugye? Váljék egészségetekre! ;)
Ma megint ránéztem a Hülye-azért-nemvagyokba.. jajj de kis patent darab, Istenem... Idén kell egy... Beszéltem is az eladó sráccal, 901-ről nemtud, most 900-ast rendelt be az üzlet, van nekik több darab (Fehérvár), fekete és fehér, Linux és WinXP-s verziók. Ami viszont nem tetszett, hogy viszonylag meleg (jó, csak kézmeleg) volt a billentyű. Gondolom 900-on ment mindkettő, maxigáz, maxi melegedés (valahol egy tesztben azt írták, hogy valaki hideg kezű hölgyikének pont ez a kézmelegség tetszett, éjjel meg nem netezett, úgyhogy a kicsit nagyobb zaj meg nem érdekelte).
süti beállítások módosítása