HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2008.06.12. 23:50 madbal

teszt 7.0 - plusz elem, minusz gmail

Címkék: linux teszt szoftver 900 akku

Megjelent az új BIOS, mint már írtam, ráadásul eee security update is, gondoltam, frissítek, mielott áttérek a kísérleti xp-re. Nos, az akkumulátor érezhetoen tovább bírja, meg nem mondom, miért és hogyan, de a megígért fél óra plusz tényleg bennevan. Azért a boldogság nem akkora: a frissítéssel eltunt nálam is a kedvenc GMAIL gyorsindító ikonom, amit még a személyreszabhatóságból is kivettek. Jó, nem nagy gáz, egy klikkel tobb csak, -elindít a bongészo, hivatkozások kozt rákattintok,- de akkor is... mennyivel elegánsabb volt arra a nagy borítékra kattintani. Szerettem, hasznos volt. Vagy ez ilyen valamit, valamiért?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr38517505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszpee · http://bp.underground.hu 2008.06.13. 09:54:55

Lehet, hogy az ikon fogyasztott annyi áramot! :)

zooly 2008.07.13. 10:57:41

A BIOS-t hogyan frissítetted?
süti beállítások módosítása