HTML

asus eee pc 900 blog

Kellett egy új laptop. Nem vagyok geek, csak egy praktikus eszkozre vágytam. Az ASUS EeePC 900 mellett dontottem. Lássuk, jól-e?

Friss topikok

  • WoTLeaks: Melyiket válasszam? HD filnézésre kellene! és természetesen Windózos. www.gooo.hu/index.php?optio... (2012.05.31. 15:44) viszlát 7, helló pingvin
  • hlev: próbáld kia meegot meego.com/ nekem bevált és gyors (2010.06.26. 14:09) lejárt a garancia
  • madbal: @Mad200: az aksi jelenseggel nem lehet mit kezdeni, ezvan, szeriahiba. en mar megszoktam. webcamer... (2009.11.16. 20:50) windows7 és eee900
  • madbal: Tudja, most is, csak az eee-m az angol hardver, és fel van rajta cserélve az Y és a Z, meg hülye h... (2009.01.15. 17:28) win7 második látásra
  • Marci-04: Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az Eee PC 2G Surf-ot hol lehet kapni magyarországon? előre is k... (2008.10.27. 21:42) A fétis tárgya - a test

2008.06.05. 14:49 madbal

teszt 5.0 - bevetésen

Címkék: teszt 900 eee

Pár napig nem volt bejegyzés sem, családi nyaralás Hollandiában, kiváló a terepen történő használatra. Miben teljesített az eee? Ami most jön, az lerágott csont lehet, mind ismert, leírt tény, de az éles helyzet mindig más.

Elsősorban mérete, ugye: tényleg nevetségesen kicsi. Eddig az útipoggyászom mindig állati nehéz volt, 3 kg laptop, plusz töltő, a mérete miatt is betöltötte a táskát, most pedig még fiam játékainak és a frissen beújított vinileknek is bőségesen maradt hely. A fényképeket rendkívül gyorsan a slotba töltve a gépre mentettem, a last.fm és a most épp csak 10 lemezes saját zenetár megfelelően tolta a háttérzenét, ha kellett, ment a youtube-on a mese, ha volt pár esős óra egyedül, akkor a divx-et néztem, klikk, és gmail, levelek. Meg ott a rengeteg webes cucc, és az hálózat, meg a web is pakkra ment. Sőt, egyszer még egy doksit is megnyitottam, szerkesztettem. A napokban nyújtott teljesítménye alapján eee pont erre lett kitalálva: útitárs.

Mellesleg, nagyon jól pókereztem, még így gyenge aksistul is. A 900-as eee Hollandiában nem, csak a briteknél kapható. Bár egyetlen helyen néztem meg, az utrechti mediamarktban, de ott is csak a 701-es volt elérhető a szegmensben, pont mint itthon. A Kijkshop-ban is csak június 13-tól lehet majd kapni a 900-as eee-ket, a többiekről, msi wind, hp mininote, továbbra sincs semmi hír, még Nyugaton sem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepc.blog.hu/api/trackback/id/tr42504887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbal 2008.06.05. 22:21:00

Bovitenem a listat: ma kivaloan sikerult prezentalnom rola, targyalason. Nem mellesleg a partner is megcsodalta csodas kis masinamat. Kezdem komolyan megszeretni meg ha gyenge is az aksija.
süti beállítások módosítása